Monday 4 July 2016

SUMBANGAN KUEH RAYA UNTUK MENGERATKAN LAGI TALI SILATURRAHIM ..... iNGATAn iKHLAs PBT TPHTK ATaS kErJa bUAT sETiaP AnggOTa

Catatan: Mohd Asri Redha
Tarikh: 05 Julai 2016


Assalaamualaikum ...WRT.  Masih lagi dalam mood perayaan.. Tahun ini murah dan meriah sungguh dengan kuih raya..  amalan bertukar-tukar kuih raya dan pemberian kuih raya memang diamalkan sejak sekian lama lagi. Ini adalah sebagai satu tanda ingatan persahabatan yang baik dan kasih sayang yang berpanjangan serta juga menunjukkan kemakmuran negara kita yang amat disayangi ini....  

PBT-TPHTK juga tidak ketinggalan menghargai semua anggota kakitangan dan juga semua Ahli-Ahli Majlis Tertinggi PBT-TPHTK dengan menyediakan hamper kuih raya kepada mereka. Jadi nampaknya tak perlulah banyak sangat beli tambah kuih raya tahun ini... 


Saya mendoakan semua anak-anak buah saya dan sahabat-sahabat dalam Jawatankuasa Tertinggi PBT-TPHTK  berada dalam keadaan sihat walafiat dan juga sambutan Hari Raya Aidil Fitri pada tahun akan lebih meriah lagi. Lupakan segala sengketa dan marilah kita berbaik-baik sesama insan.

Salam sayang untuk semua.. Saya mohon ampun dan maaf jika sepanjang saya bertugas disini perbuatan saya, kelakuan saya, tingkah laku saya, percakapan saya yang banyak membuatkan sesiapa saja terasa dihati, terguris hati , kecik hati, kecewa dan segala macam yang negatif. Tidak ada niat sama sekali untuk bersengketa dengan sesiapa hanya sekadar menjalankan tanggungjawab dan hendak berbaik-baik dengan semua orang... Dunia ini hanya sementara sahaja.. kenapa kita perlu gundah gulana untuk berkelahi dan berburuk sangka dengan sesama insan... Ia tidak membawa apa-apa kebaikan langsung kepada diri yang kelak nanti akan mengadap Allah SWT juga..... Al Fatihah.. aamiin







Serahan hamper kuih raya pada AJK Tertinggi PBT-TPHTK oleh YDP PBT-TPHTK








Sebahagiaan dari anggota PBT-TPHTK yang menerima hamper dari 
Tuan Setiausaha PBT-TPHTK  en.Zulzuraidi.

No comments:

Post a Comment